هر فروشگاه یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خود تنظیم می‌کند. داروخانه اینترنتی دکتر مدهوشی نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه قوانین مندرج در وبسایت با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. بنابراین استفاده از این وبسایت و یا خرید یکی از محصولات یا خدمات آن نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد.

داروخانه شبانه روزی دکتر مدهوشی این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق بروزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این داروخانه شرایط و ضوابط را بروزرسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع رسانی به شما در این مورد استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار ترتیب اثر داده می‌شود.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روزهای کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. مشتریان میتوانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش‌گذاری نمایند.

داروخانه دکتر مدهوشی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند ولی کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای داروخانه اینترنتی دارومارکت محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت داروخانه اینترنتی دکتر مدهوشی ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای داروخانه دکتر مدهوشی محفوظ است. این داروخانه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و یا مابه‌التفاوت وجه را از مشتری دریافت و کالا را ارسال می‌کند.

مشتریان عزیز باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌ همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتیکه این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، داروخانه دکتر مدهوشی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.

پس از ثبت درخواست ، هزینه کالا از طریق درگاه‌های موجود در سایت دریافت می‌شود.

چنانچه وجه واریز شده به هر دلیلی به حساب مشتری باز گردد، سفارش تا واریز مجدد وجه از جانب مشتری، ارسال نخواهد شد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مکمل های غذایی و ورزشی

اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی و مکمل‌ها در وب‌سایت داروخانه اینترنتی دارومارکت ، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی و مکمل‌ها نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوطه اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و داروخانه اینترنتی دکتر مدهوشی مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین داروخانه دکتر مدهوشی مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالا است. درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل‌ها و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت‌های آن بر عهده مشتری است و این داروخانه در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، داروخانه دکتر مدهوشی هزینه کالا و ارسال را مطابق فاکتور، تا سه روز کاری پس از دریافت مرسوله، به شماره حسابی که از مشتری گرفته شده، واریز می‌نماید. این داروخانه نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل‌ها ( از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و … ) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوطه (نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.